Gwarancja na produkty

Towary dostępne w Rolki.net.pl objęte są gwarancją producenta. Okres gwarancji znajduje się w opisach poszczególnych produktów. Rolki.net.pl stara się, żeby towary dostępne na Naszych stronach były najwyższej jakości. Rolki.net.pl wysyła wszystkie paczki Pocztą Polską jako przesyłki biznesowe lub kurieremi firm GLS, FedEx, DPD i Inpost. Paczki są ubezpieczone - to znaczy, że w razie zaginięcia Klient otrzymuje nowy towar a Asport zajmuje się odzyskaniem poprzedniej paczki lub jej wartości od Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.


UWAGA:
Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm firmowych lub plomb naklejonych na przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki  oraz skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy.

W przypadku przesyłki kurierskiej, sprawdzenie paczki przy odbiorze jest ważnym elementem pozwalającym na szybkie uwzględnienie ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub zaistniałe podczas dostawy uszkodzenia mechaniczne, należy skontaktować się z nami, poprzez formularz kontaktowy, opisując dokładnie typ uszkodzenia. Rolki.net.pl ma 14 dni na rozpatrzenie gwarancji.
Jeżeli zdarzy się że Poczta nie dostarczyła przesyłki to po 14 dniach od daty wysłania Rolki.net.pl reklamuje przesyłkę a do Klienta wysyłamy natychmiast ponownie zamówiony towar.(Klient nie musi czekać na rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską około 30 dni. Rolki.net.pl bierze to na Siebie.)

Towary oferowane przez Rolki.net.pl posiadają gwarancję producenta. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne (typu: wgniecenia, rozdarcia, obtarcia, rozcięcia etc.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu obsłudze sklepu informacji o usterce przez formularz reklamacyjny, następnie wysłaniu produktu wraz z opisem reklamacji, (prosimy od dołączenie dowodu zakupu - paragon lub faktura) na adres biura firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.


Sklep rolki.net.pl  nie odbiera przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na koszt odbiorcy. Po otrzymaniu informacji o reklamacji od Klienta i towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z opisem, firma Asport Group Sp. z o.o. Sp. komandytowa - Rolki.net.pl jest zobowiązana do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy.

Pobierz Formularz zgłoszenia reklamacyjnego

UWAGA: Prosimy aby Klient poinformował Rolki.net.pl o zamiarze odesłania towaru przez formularz.